Самоклейкі етикетки

Найчастіше застосовуються для маркування товарів, щоб привернути додаткову увагу з боку покупця.

Вашу заявку успішно відправлено

Мы свяжемся с Вами в течении рабочего дня
На всі оформлені замовлення з сайту знижка до 7%
  • Доставка по Україні
  • Оплата готівкою і безготівково
  • Гнучкі умови поставок
  • Гарантія якості продукції
  • Накопичувальна система знижок для постійних клієнтів

Особливості етикеток

Самоклейкі етикетки - один з найбільш необхідних і популярних типів липких етикеток, що застосовується у сфері споживчих товарів. Матеріал ще називають стікерами, наклейками. Продукція найчастіше використовується для маркування виробів з метою залучення уваги покупців. Їх застосування розраховане на збільшення продажів.

Самоклейки відрізняються формою. Зустрічаються стікери з такою геометрією:

  • прямокутні;
  • квадратні;
  • овальні;
  • круглі;
  • з нетиповим обрисом (за рахунок фігурної вирізки).

Підкладкою етикетці служать різні матеріали. Найчастіше використовують папір або полімерну плівку. Поверхні теж різняться, вони бувають:

  • матовими;
  • напівглянцевими (найкращий варіант, найкращим чином підходить для друку);
  • глянцевими (ідеально гладкі, з блиском, але можуть відсвічувати).

Види самоклейких етикеток

Існує кілька видів самоклейких стрічок. Відштовхуючись від основи етикетки, виділяють такі її різновиди:

  1. На білому напівглянсовому папері - найпоширеніший тип маркувального товару.
  2. На матовому білому папері. Матеріал напівпрозорий, тому підходить для роботи з лазерними, струминними, копіювальними пристроями.
  3. На металізованому папері. Цей варіант призначений виключно для ламінування.
  4. На папері вищої якості. Товар відрізняється підвищеною стійкістю до вологи, жорсткістю і щільністю. Застосовується в різних сферах.

Розміри самоклейких етикеток на аркушах А4 (білий колір):

Кількість етикеток на листі Розмір етикеток, мм
100 20 х 29
75 42 х 19.8
44 48.3 х 25.4
60 52.5 х 19.8
56 52.5 х 21.2
40 52.5 х 29.7
32 52.5 х 37
16 52.5 х 74
33 70 х 25
24 70 х 37
21 70 х 42.4
16 105 х 37
14 105 х 42.4
8 105 х 174
4 105 х 148
2 210 х 148
1 210 х 297

Говорячи про спосіб реалізації, етикетки-самоклейки поділяють таким чином:

  1. Маркувальні. Відповідають за рекламування продукту, містять корисну інформацію (склад, термін придатності, застосування і под.). Нерідко виготовляються на замовлення для демонстрації виставкової продукції.
  2. Самоклейки. Поєднуються з різними товарними виробами: продовольчими, косметичними засобами, гумовими товарами, текстилем, медикаментами.
  3. Багатошарові. Дають більше місця для друку, але не обмежують вільні ділянки на обгортці. Так з'являється можливість нанести додаткові відомості, зображення. Один прошарок стікера обробляється непостійним клеєм, щоб його можна було легко відірвати. Нижню частину з'єднують з упаковкою.
  4. Ароматичні. Передбачається нанесення зразків аромату (парфум, гель), щоб підкреслити особливість продукту і залучити покупця.
  5. Для логістики, реєстрації товарних одиниць. Верхня частина етикетки залишається незаповненою або напівзаповненою. Дані друкують у процесі інвентаризації, транспортування.
  6. Захисні. Це гарантійні наклейки-пломби, що запобігають свідомому псуванню товару. Намагаючись незаконно зняти етикетку, вона зминається або рветься - як свідчення неправомірного втручання. Це перша ознака того, що цілісність продукту намагалися порушити.

Переваги самоклейких етикеток

Самоклейки відрізняються функціональністю, адже готовий липкий прошарок істотно полегшує процес фіксації. У випадку зі стандартними етикетками клей наноситься вручну. При цьому важливо підібрати правильний склад клею, який би не розтікався поверхнею. Вироби з клейовою основою вже готові до застосування, оскільки вони вже оброблені липкою речовиною. Вона підходить для матеріалу та здатна протистояти несприятливим обставинам навколишнього середовища.

Позитивні сторони етикеток:

  1. Універсальність. Стікери розраховані на виконання різних завдань: починаючи маркуванням продукції - закінчуючи складським обліком та пакуванням посилок.
  2. Нескладне використання. Все, що знадобиться, - це відклеїти підкладку з етикетки та прикріпити її до товарної одиниці. Робота з автоматичними пристроями ще більше прискорює цей процес.
  3. Якість та економія. Наклейка гарантує високу міцність зчеплення з поверхнею, виконується в яскравих кольорах з привабливим декором. Можливий підбір найбільш відповідного матеріалу основи та клею, які зможуть витримати конкретні експлуатаційні умови.

Виробництво (друк) самоклейких етикеток

У більшості випадків для випуску самоклейкої етикетки вдаються до флексографічного друку. Спосіб підходить для підготовки великих партій матеріалу (більш ніж 50 000 шт.). У цьому випадку використовуються флексомашини, які здатні надрукувати весь тираж за один цикл. Крім того, апарат налаштовується на декорування товару. Друк здійснюється за заданим кліше.

Нанесення друкованої інформації виконується спеціальним пігментом (фарба, стійка до ультрафіолету). Вони мають насичений колір, не стираються, швидко тверднуть.

Відомі й інші технології друку

  1. Термотрансферна.
  2. Офсетна.
  3. Цифрова (вигідна при невеликій тиражності, підготовці пробних виробів, одиничних стікерів).

На упаковці обов'язково повинна бути вказана інформація такого роду:

  • найменування товару;
  • склад;
  • вага, обсяг, габарити;
  • дата виготовлення / випуску, термін зберігання;
  • умови зберігання;
  • відомості про виробника;
  • стандарти якості, знаки відповідності;
  • партія, серійний номер.

Якщо етикетка призначена для харчових продуктів, потрібна відмітка про рекомендації щодо вживання, обмеження, шкідливих компонентів, харчової цінності та ін. Текст повинен чітко проглядатися і не перекриватися іншими елементами графіки.

Клейовий склад етикеток

Якість зчеплення стікера з поверхнею залежить від вибору клейової основи. Виготовлення етикеток передбачає використання двох типів складів:

  1. Каучуковий. Швидко застигає, стійкий до підвищеної вологості. Не втрачає своїх характеристик від впливу прямих сонячних променів.
  2. Акриловий. Володіє відмінними адгезивними якостями, стійкістю перед УФ-випромінюванням, термічною витривалістю (зокрема щодо високих температур).

У процесі нанесення клейкої речовини слід дотримуватися відповідного температурного режиму. Якщо температура виявиться нижчою, ніж потрібно, клей затвердіє до початку зчеплення. В іншому випадку речовина розтечеться по поверхні. У разі появи конденсату його усувають до склеювання.

За ступенем адгезії розрізняють дві групи клею:

  1. Постійний. Забезпечує миттєве, дуже міцне зчеплення. При від'єднанні етикетки на упаковці залишаються сліди, трапляються розриви.
  2. З'ємний. Дозволяє відокремити стікер і переклеїти його в інше місце. Однак адгезія поступово зростає.

Зустрічаються речовини багаторазового використання: їх наносять на верхні прошарки стікерів і на деякі види упаковок. Якщо продукт зберігається в екстремальних умовах, застосовують посилений клей. Він здатний переносити вологе середовище, високу температуру, пряме сонячне випромінювання. Завдяки такій речовині етикетки можуть утримуватися на нерівній і шорсткій поверхнях.

Самоклейкі етикетки оптом від компанії Стронгпак

Компанія Стронгпак надає широкий асортимент пакувально-маркованих матеріалів. У нас ви можете придбати самоклейку етикетку за доступною ціною. За необхідності зверніться до консультанта компанії, щоб детально обговорити особливості обраної продукції. Можливе замовлення самоклейкої етикетки оптом. Доставка здійснюється у всі міста України.