Клієнтам

Способы оплаты:

Готівковий розрахунок

Ви здійснюєте оплату замовлених товарів при їх отриманні, готівкою в офісах компанії, за адресами:

  • Київ, вул. Північно-Сирецька, 1
  • Кривий Ріг, ул.Леоніда Бородича, 17
  • Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, 9

Разом із замовленням Ви отримуєте товарний чек, який містить всі товарні позиції Вашого замовлення.

Безготівковій розрахунок

При оплаті по безготівковому розрахунку необхідно переслати такі документи: свідоцтво про державну реєстрацію, свідоцтво платника ПДВ (якщо клієнт таким є), довіреність на фізичну особу, яка буде отримувати товар. Для отримання товару необхідно пред'явлення оригіналу довіреності. Всі необхідні для бухгалтерії документи видаються разом із замовленням при отриманні.

На карту Приватбанку

У Вас є можливість оплати обраного товару шляхом переказу грошових коштів на картку ПриватБанку. Все дуже просто: ви визначаєтесь з товаром, зв'язуєтеся з нашим менеджером, і він повідомляє Вам банківські реквізити для оплати. Як тільки Ви оплатите замовлення, матеріали доставлять тим способом, який Вам найбільш зручний.

Накладений платіж

Ви замовляєте товар у нашого менеджера, зв'язуєтеся з ним для уточнення деталей і вказуєте, що хотіли б отримати його в своєму відділенні Нової пошти та сплатити при отриманні. Ми уточнюємо у Вас адресу і погоджуємо всі нюанси. Через 1-3 дні товар буде доставлений Вам в кращому вигляді.

Способы доставки:

Кур'єрська доставка

Доставка нашими автомобілями доступна в Києві, Дніпрі та Кривому Розі.

Доставка замовлень по всій Україні

Наша компанія займається доставкою товарів в будь-який регіон України протягом 1-2 діб.

Кожен клієнт має право вибирати зручний і практичний для нього спосіб доставки товару. Наша компанія співпрацює з наступними транспортними компаніями України:

  • «Нова Пошта»
  • «САТ»
  • «Нічний Експрес»

Якщо клієнт користується послугами «Нової пошти», надається знижка за доставку 15%. Ціна доставки розраховується згідно з установленими тарифами обраної клієнтом компанії.

Особливості отримання замовлення

Коли доставлений товар прибув на вказану адресу, представник транспортної компанії зв'яжеться з клієнтом, і запропонує забрати товар у зручний для вас час.

Щоб отримати товар, клієнтові доведеться показати документи, що засвідчують особу і номер товарно-транспортної накладної (повідомляється при оформленні замовлення менеджером компанії).

Зверніть увагу! Коли ви отримуєте товар, огляньте замовлення на наявність можливих дефектів, деформацій, пошкоджень, перевірте комплектацію товару, наявність супровідних документів: накладної та гарантійного талона.

Коли клієнт не справив огляд товару в момент його отримання, компанія, тобто ми, не зможемо компенсувати ваші витрати на ремонт товару в разі пошкодження, або повну заміну.

Після того як клієнт виявив дефекти в процесі огляду замовлення, слід звернутися до представника транспортної компанії з вимогою складання відповідного Акту. Товар клієнту слід залишити на складі, і зв'язатися з нашим представником.